HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.25. 15:46 KudaRóma

Nyugalom (11.23.)

…majdnem 11 òra alvàs utàn pénteken (11.23.) kora reggel erőtől duzzadva indultam munkàba. Út közben a következő Igét és magyarázatot olvastam, “emésztgettem”: “Krisztus ereje által mindenkor diadalra vezet bennünket..." (2Korinthus 2:14) Jézus azt mondta: E világon nyomorúságtok lészen..." (János 16:33 Károli). Ha problémáid vannak, az nem azt jelenti, hogy nem vagy igazi hívõ, hogy kudarcot vallottál, vagy, hogy Isten nem kedvel. A vihar a hívõ házát éppúgy próbára tette, mint a hitetlenét (ld. Máté 7:24-27). A hívõ azonban felülkerekedett rajta. Mi tehát Isten célja? Az, hogy gyõztessé neveljen, ne szabadulómûvésszé! Hála legyen Istennek, aki a Krisztus ereje által mindenkor diadalra vezet bennünket." Igen, Isten meg fog szabadítani, de elõször tanítani fog. Vannak olyan problémák, melyeket nem kerülhetsz el, amiket mindenképpen kezelned kell.  

A munkahelyen semmi extra teljesìtményt nem kellett e napon nyùjtani, de részt vettem egy ebéddel egybekötött munkamegbeszélésen, mely olykor elég éles (de minimum szarkasztikus) hangulatùra sikeredett, de legalàbb az étel jò volt.:) Mostantòl minden pénteken lesz egy ilyen, s minden egyes témakörnek van egy felelőse, én persze ilyen feladatot nem kaptam, mivel még egy hònapig maradok az ügyvédi iroda kebelében. Este még talàlkoztam egy fagyi és egy sör erejéig (kiváló kombináció a kettő, mindenkinek ajánlom) az egyik haverommal  “EATALY-ban”, beszélgettünk egy jòt, majd hazabuszoztam egyik kedvenc éjszakai járatommal, s egy “röpke” számtógépezés után elégedetten hajtottam àlomra fejem ezen utolsò hét kezdetén ebben a lakàsban...

komment

süti beállítások módosítása