HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.15. 18:06 KudaRóma

Farsangszombat (02.09.)

043_1360947757.JPG_2272x1704

Szombaton ismét napsütéses, de nagyon szeles napra ébredtem, s rövid készülődés, házimunka után részt vettem a kerületem farsangi felvonulásán, ahol óriásbábokat felvonultató fiatalok csoportja táncolta végig a kerületet, volt sok színes jelmez, farsangi coriandolo, farsangi sütemények, és kiváló zene. Igazi utcabál volt (fenti kép is ekkor készült), amibe belecsöppentem egyik haverommal. Majd (a hideg ellenére) elmajszoltunk egy nagy adag fagylaltot, mivel aznap nyitotta meg kapuit egy új cukrászda a közelünkben. Ezután, hogy kissé felmelegedjünk ellátogattunk egy barátunkhoz, ahol Cluedoztunk egy nagyot (majdnem én nyertem:)). Ez tulajdonképpen egy nyomozós stratégiai társasjáték, melynek során ki kell találni, hogy ki, hol, s mivel követett el gyilkosságot.

Este csatlakoztak hozzánk még hatan, s elmentünk a Villa Torlonia-ba (ez volt Benito Mussolini nyári rezidenciája), volt lakóhelyem közelében lévő parkba, melynek múzeumában megtekintettünk egy egyszemélyes színdarabot „Júdás Iskariotes és Poncius Pilátus bolondsága” címmel. Maga a színdarab két egyszemélyes monológ, melynek során fenti két bibliai személyiség meséli el, hogy hogyan élték meg Jézussal való kapcsolatukat, s életük folytatását, alakulását, miután elárulták-elítélték Jézus Krisztust. A színész zseniálisan adta elő mindkét karaktert, nagyon szuggesztív volt ez a különleges kulturális élmény.

Az estet egy ír kocsmában zártuk, sok nevetéssel, beszélgetéssel. Örülök, hogy itt is lehetőségem van sokszínű programok szervezésére, még ha ennek a szerepnek megvannak a hátulütői is, értem ezalatt a sok utánajárást, esetleges sértődöttséget egy-két ember részéről.   

komment

süti beállítások módosítása