HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.20. 23:58 KudaRóma

Győzelem a bürokrácia felett-1.rész (09.17-19.)

img00091-20120917-1245_1348177120.jpg_2048x1536

A 3. munkahét első felét hivatalos ügyek intézésével töltöttem, adószámot kellett ugyanis kiváltanom, s ez sikerült röpke 3 óra alatt.:)) Hihetetlen sorok, óriási embertömeg…Amikor beléptem a 60-as szám volt a soron, én voltam a 136.! Még jó hogy egy bácsi mellettem megunta a várakozást, s odaadta a sorszámát nekem, így előreléptem a 110. helyre.:))

Vicces volt az egész ügyintézés, ugyanis tudni kell rólam, hogy nem szeretem a bürokráciát, a hivatalos ügyek intézését. Épp ezért elég régóta aggódtam amiatt, hogy nehézkes lesz mindent elintézni, nem fog minden olajozottan menni...!Azonban ismételten bebizonyosodott az az örök bibliai mondás, hogy nem kell aggódni a holnapért, aggódik az magáért,:)) illetve Isten előre megígérte (aznapo csendességem címe is az volt: Isten átvisz rajta:)) , hogy átvisz ezeken, de én kételkedtem kissé (ahogy szoktam:))
A lényeg azonban, hogy amikor sorra kerültem a hivatalban, egy nagyon kedves néni segitségével pár perc alatt sikeresen távoztam a onnan (Bürokrácia-Gábor 0:1)!

 

Ezután nagy örömmel készítettem el fent látható képet az Argentina téren, a monda szerint e romok helyén gyilkolták meg Julius Cesart.

 

komment

süti beállítások módosítása