HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.22. 14:16 KudaRóma

Pikknikk a parkban---Villa Borghese-09.20.

img00095-20120920-1550_1348269539.jpg_2048x1536

Folyik a munka rendületlenül és végelláthatatlanul az irodában, mindazonáltal olykor szakítok időt egy kis kikapcsolódásra.

Csütörtöki ebédemet például Róma 1 másik csodálatos parkjában fogyasztottam el: a VILLA BORGHESE-ben. Ez is csodálatos, csak 1 szeletét láttam, mert sietni kellett vissza, de így is élvezhettem a kellemes napsütés általi meleget& a "zöldtengert" ami elém tárul belépvén a parkba. Fenti képen azt láthatjátok, amit én is láttam miközben ebédeltem. Én annyival többet is észleltem, hogy 1 zöld papagáj repkedett felettem („ma che bello pappagallo, tutto verde, occhio giallo”-ELNÉZÉST ezen idézetért, de egyik kedvenc olasz gyermedalomból van s  1 papagájról szól, kérésre elküldöm a dal linkjét:))) Lelki táplálékomat is itt majszolgattam, nagyon jók az ilyen helyek az elcsendesedésre, elmélkedésre.

Este siettem haza, mert főznöm, vasalnom kellett, s legfőképp azért, mert szeretett csapatom (csapatunk:D) az Inter európai kupameccset játszott. Nagy nehezen sikerült behozni az adást,  végigizgulni a talákozót, melynek (mivel gondolom mindenkit érdekel leírom) végeredménye: 2:2 lett!

komment

süti beállítások módosítása