HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.27. 01:24 KudaRóma

Egy gyönyörű vasárnap margójára-5.rész (09.23.)

img00157-20120923-2241_1348701347.jpg_2048x1536

Nem véletlenül ez a neve a teátrumnak, ugyanis a londoni Globe mintájára építették ezt is (még leégés előtti változatában megformázva), nyitott tetejű, vannak álló,- és ülőhelyek, mint a leégett híres színházban, és csak Shakespeare darabokat játszanak.

Tekintettel arra, hogy otthon szívesen és sűrűn járok színházba, igencsak megjött a kedvem egy jó kis színdarab megtekintéséhez, azonban több nehézséggel kellett szembenéznem: nem éppen voltam alkalomhoz illő öltözetben, biciklivel voltam, féltem, hogy nem fogom érteni a shakespeare-i olasz nyelvezetet, s legfőképpen: eléggé kevés pénz volt nálam, mivel biciklizni indultam, nem bevásárlótúrára… :))

Azonban rátekintve a programra konstatáltam, hogy aznap este játszanak ott utoljára az évadban, ráadásul az „Ahogy tetszik” c. darabot, amit ismerek, ezért illedelmesen kiálltam a sort, megkérdeztem, hogy gond-e a rövid nadrág póló biciklis öltözet, s miután mondták, hogy nem, sőt elég sokan rövid nadrágban vannak a jó időre tekintettel, ráadásul az „állójegy” pont annyiba került, amennyi pénz volt nálam, ezért nem sokat gondolkodva megváltottam a belépőt, s izgatottan léptem be a varázslatos hangulatú színházba…

 

komment

süti beállítások módosítása