HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.11. 20:44 KudaRóma

PizzaPéntek (10.05.)

05_ottobre_2012_1349823291.jpg_960x538

 

Az éneklős-dolgozós délután után siettem a gyülekezeti tagok által szervezett pizzaestre, egy, a diáknegyedben lévő pizzeriába.

Nagyon helyi volt mind a berendezés, mind a pincér, mind a kiszolgálás, a pizza pedig igen ízletes volt, a társaság kellemes, kb. 20-an jöttünk össze erre a kötetlen beszélgetős-eszegetős-iszogatós estre, melyet az étterem utáni bolyongás után 1 borozóban folytattunk (itt készült a fenti fénykép is).

 

Én már az étteremben nagyon fáradt és álmos voltam (valahogy pénteken mindig ez van…:))), de mivel nem akartam „buligyilkos lenni” kitartottam a  végsőkig! Hihetetlen embertömeg van az utcán ebben a diáknegyedben, ahol sok helyen (többek között egy akkora templom körül, mint a Szt. István bazilika) igen amsterdami állapotok uralkodnak és csak úgy vágni lehet a füstöt…!:))

 

Aztán e kellemes este záróakkordjaként hazahoztak autóval, szóval a hajnali hazaérkezés legalább most az egyszer gyorsabban sikerült.

komment

süti beállítások módosítása