HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.15. 11:09 KudaRóma

Végre Vasárnap-2.rész 10.07.

Az előadás után közösen Úrvacsoráztunk, énekeltünk még egy éneket, majd megnéztük a gyülekezet új kisfilmjét, melyet az elmúlt hetekben csináltunk, s melynek vágója a Grace klinika c. amerikai sorozatot is vágta régebben :).

Alkalom után lehetőség van maradni, s beszélgetni egy kis „aperitivo” (azaz üdítőital, süti, gyümölcs) mellett. Jó hangulatban telt az első vasárnap ezen az új helyen, volt pár új ember is, azt hiszem hamar be fogjuk lakni!:)

Hazatérve egy gyors ebéd és pihenő után még utoljára találkoztam magyarhoni ismerősökkel, a villa Borghesebeli séta után a Termini mellett elfogyasztottuk az „utolsó vacsorá/nka/t”, mely nagyon ízletes tésztacsodákból állt.

A szomorú búcsút követően (bevallom, ilyen esetekben azért pár percre elfog a honvágy, amikor valaki meglátogat, majd a távozás mezejére lép, repül:)), gyorsan az Inter római főhadiszállására siettem, ugyanis óriási derby-est volt: Milan-Inter rangadót játszottak. Nagy volt a készülődés, várakozás a meccs előtt, a szokásosnál többen voltunk ebben a kis teremben, melyről már meséltem, s képeket is közöltem:)!

A meccsről órákat tudnék írni, zengeni, de nem fogok: természetesen az Inter nyert 1:0-ra, óriási volt az öröm a klubban, ahol ajándékposztereket is kaptam, ezeket amint lehetőségem lesz, ki is helyezem szobám falára, amely így sokkal otthonosabb lesz, s buliszobává alakítom alvókuckóm:)!

komment

süti beállítások módosítása