HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.30. 17:45 KudaRóma

Kis lépés az embernek, de nagy lépés Gábornak-1. rész (10.25.)

Lelkesen vetettem volna bele magam a munkába csütörtökön, azonban nem volt túl sok teendő, vagy ami volt, azt hamar elvégeztem. El is akartam jönni jó korán, hogy hazaérjek szeretett csapatom, azaz csapatunk (az Inter) újabb csodálatos meccsére, azonban pont amikor indulni akartam, kaptam egy „kis feladatot”, melynek köszönhetően csak az utolsó 30 percet láthattam a (szerb) partizánok találkozóból. Emiatt egy kicsit morcos is voltam, ám amikor hazaérve a TV-t bekapcsolva láttam, hogy 0:0 az állás, nem volt különösebb okom a bosszankodásra. Főleg annak fényében, hogy az utolsó előtti percben megszerezte a győzelmet jelentő gólt szeretett csapatom. Nos ezen izgalmak mellett, után elkezdtem egész hétvégén át tartó „skypetúrámat”, melynek első állomása a budapesti Bibliatanulmányozó házicsoport volt (azt hiszem így még sose hívtuk magunkat, tehát ez egy forradalmi pillanat:))

Ha már a forradalmat ünnepeltük a héten, úgy döntöttem, hogy a lelki élmények, események láncolatának kívánalma miatt forradalmasítom blogírásom módját is, ugyanis ugrálni fogok az időben, a napokban, részben kihagyva a hétvégét, fókuszálva a csütörtök estére s részben a péntekre, majd hétfőre. Egy később bejegyzésemben fogok visszatérni a „hosszúhétvégére” mely péntektől hétfőig tartott, kevés munkával, de annál több érdekességet tartogatva számomra.

Remélem velem tart a kedves olvasó ezen kis és nagy lépések Rómában Nyomában!:))

komment

süti beállítások módosítása