HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.16. 02:55 KudaRóma

Betegnapok 2. (11.08.)

img00281-20121106-1539_1352858189.jpg_1024x768

A csütörtöki napot – gondolva a már korábbi bejegyzésben ismertetett Újlaki módszert alkalmazva – átaludtam, de nem sokat használt azon kívül, hogy teljesen megfordult a napom, s nappal alszom éjjel meg hánykolódom, fent vagyok… ! Este csak egy rövid vásárlásra merészkedtem ki a római koratélbe (15 fok volt este…, nap közben meg 20-25), majd meccsnézésre jött az egyik haverom. Természetesen INTER meccset néztünk, s természetesen megint (3:1-re) nyert a csapat, így már tovább is jutott elsőként európai kupaküzdelmekben:)).

A betegség a sok alváson kívül a gondolkozás, elmélkedés miatt is hasznos, ezen a napon arról olvastam, hogy: Tedd, amit szeretsz, szeresd, amit csinálsz! A sikeres emberek engedik, hogy az Istentől kapott tehetségük és vágyuk irányítsa az életüket. Egy dologra összpontosítanak, és osztatlan szívvel élnek…

…Mindig van lehetőség a tehetségünk és a szenvedélyeink összehangolására, ha megvan a bátorságunk ahhoz, hogy megkeressük életünk célját, és vállaljuk a kockázatokat...
…Szeresd, amit csinálsz, vagy ne csináld... Ne légy másvalaki álmainak a rabszolgája, mert ha magadévá teszel egy álmot, az fog birtokolni téged. Ha valaki más álmának rabszolgája vagy, az hamar rémálommá változik…Ha most össze vagy zavarodva, szem elől tévesztetted a célt, vagy csak körbe-körbe jársz, imádkozz így: Uram, adj nekem tiszta látást, és osztatlan szívet!"

komment

süti beállítások módosítása