HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.12.14. 00:48 KudaRóma

Decemberi munkahét-2.rész (12.03.-12.07.)

Szerdán (12.05.) kevesebb munkám akadt, így barangolhattam e szeretett barátaimmal a késődélután-koraeste során a városban. Többek között elvittem őket egyik kedvenc városrészembe, Trasteverébe, melynek most
– karácsonyi díszekkel – még különlegesebb hangulata volt. Majd elváltak útjaink, mivel én a szokásos szerda esti Bibliaórára siettem, ők pedig még sétáltak a csodálatos római kis utcácskákban.

Ezen az estén a hitről beszélgettünk többet, ugyanis egy olyan történetet vizsgáltunk meg, ahol egy templomi elöljáró (Jairus) 12 éves kislánya meghal, de Jézus feltámasztja, közben pedig egy 12 éve súlyos beteg nőt gyógyít meg egy pillanat alatt. Mindkét szereplő hite igen példaértékű, ugyanis úgy mennek Jézushoz, hogy feltétel nélkül bíznak abban, hogy Ő az egyedüli, aki tud segíteni bajukon. Remélik, hogy megoldja azt, amit senki más nem tud kezelni, gyógyítani. S Jézus jelen van! Ott van, segít, nem utasítja el őket (pedig még oka is lett volna rá), hanem mivel hívják Őt megy, megváltoztatja életüket.

Ugyanezt kínálja ma, ugyanígy mindannyiunknak! Nekünk „csupán” annyi a teendőnk, hogy hiszünk Benne, elfogadjuk ezt.

A "hátha" témakörön is tovább gondolkodtam, ezúttal bevágok egy weboldalt, mert az egyik rész egy az egyben nagyon építő, s így legalább népszerűsítem is a honlapot!:))

http://maiige.hu/mai_ige/20121205

komment

süti beállítások módosítása